blackfriday

Romanii sunt incercati de sentimente diferite cand vine vorba de “sarbatoarea” americana importata de cativa ani si la noi. Unii resping din start orice participare la manifestarile de “consum excesiv”, altii sunt indiferenti; sunt insa si romani care au adoptat cu inima deschisa aceasta oportunitate de a gasi chilipiruri si dincolo de dovezile de reduceri mimate doar de unii comercianti prin artificii aplicate asupra preturilor, exista si oferte reale si reduceri substantiale de care poti beneficia in aceasta perioada.

Sunt insa comerciantii romani pregatiti pentru Black-Friday?

Sigur ca toti comerciantii isi doresc vanzari spectaculoase si chiar sunt raportate de multi cresteri substantiale, insa ele nu vin fara dureri de cap. Pe langa conceperea unor oferte care sa trezeasca un interes real si sa faca vanzarea posibila, sunt o multime de alte pregatiri, “in culise”, necesare pentru a face fata cu brio acestei perioade.

Experienta anilor trecuti a aratat ca pregatirea insuficienta poate duce la ratarea complete a oportunitatilor de vanzare.

In primul rand traficul pe website creste simtitor si este vital ca gazduirea sa fie de calitate pentru a inlatura riscul ca site-ul sa pice complet (lucru care s-a intamplat multor comercianti in trecut); sistemul online de procesare a comenzilor trebuie sa faca fata volumului care poate fi multiplicat si de zeci de ori fata de o perioada obisnuita a anului.

Fie ca se pot prelua comenzile si telefonic, fie ca numerele de telefon sunt disponibile doar pentru informatii, este vital sa te asiguri ca si acesta poate face fata cu brio zilelor de foc. Sigur ca nu este viabil sa angajezi oameni doar pentru o saptamana si nici sa mai faci 2-3 abonamente de telefonie. Exista insa o solutie simpla si la indemana sa surprinzi clientii in mod placut, cu un profesionalism desavarsit si cu investitii minime: o centrala telefonica cloud.

Cum te poate ajuta centrala cloud in aceasta perioada:

– Este scalabila la cerere: numarul de interioare, numarul de apeluri simultane si orice alte resursese se pot suplimenta si pentru o perioada limitata, scalarea se poate face in cateva minute si te asiguri ca nu platesti resursele suplimentare decat pe perioada in care iti sunt necesare

Coada de asteptare iti permite sa nu respingi nici un apel si mai mult chiar, daca nu reusesti sa preiei toate apelurile (unii clienti pot renunta sa astepte) ai disponibile numerele care te-au apelat si ii poti suna ulterior

– Poti inregistra toate apelurile, astfel incat incurcaturile de orice fel referitoare la comenzi sa poata fi clarificate si rezolvate in mod fericit pentru clienti

Rapoartele detaliate iti pot furniza informatii valoroase referitoare la gradul de incarcare, la diferentele intre operatori referitoare la modul de interactiune cu clientii, intervalele orare mai aglomerate si multe altele

– Setat corect sistemul iti poate identifica chiar si ofertele sau reclamele care au trezit mai mult interes si cele la care ar trebui sa renunti, dovedindu-se astfel a fi un bun instrument de analiza marketing

– Apelurile repetitive pentru solicitarea acelorasi informatii pot fi trimise direct catre un mesaj inregistrat care sa furnizeze informatiile respective fara sa mai incarce resursa umana (de ex: apeluri referitoare la modalitatile de plata si/sau termenele de livrare); astfel sistemul telefonic poate fi un instrument de eficientizare a serviciului clienti

Mesajele promotionale pe care le pot auzi toti apelantii fac cunoscute ofertele pe care doriti sa le impingeti in fata si asta se poate traduce in cresterea vanzarilor

Optivoice si Optihost va pot ajuta cu asigurarea infrastructurii optime pentru a face fata cu succes perioadelor incarcate, cum este cea de Black Friday.

Contacteaza-ne din timp ca sa fii pregatit pentru sarbatorile de iarna ce bat la usa sau trimite mai departe partenerilor care incearca sa imbunatateasca relatia cu clientii lor!

Recommended Posts