Skip to content

Call Center la cheie

Un centru de contact unic pentru clienții tăi, indiferent de modul în care aleg sa te contacteze: telefonic, prin chat sau prin rețelele sociale

Un centru de contact unic pentru clienții tăi

Optivoice îți livrează soluții de call-center la cheie, fie ca începi cu un agent sau cu sute de agenți în mai multe locații.

Implementare rapidă

Sistemul poate fi funcțional de pe o zi pe alta, poate fi mutat cu ușurință dintr-o locație în alta și poate fi adaptat evoluției în timp a activității.

Ușurință în utilizare

Utilizarea sistemului nu necesita abilitați tehnice sau cunoștințe IT avansate; interfața web este simplă și ușor de utilizat.

Costuri reduse

Sistemul în cloud elimină costuri importante cu achiziția și întreținerea de echipamente, oferind flexibilitate maximă la prețuri accesibile tuturor.

Funcții complete

Un Call-Center modern înseamnă mai mult decât oferirea unui număr de telefon la care sa poți fi contactat.

Optivoice îți oferă un call center profesionist, ce include toate funcțiile necesare pentru a gestiona comunicarea cu clienții si comunicarea internă, cu deplină flexibilitate.

Centru unic de contact

Training și evaluare

Raportări detaliate

Integrări

Printre clienții noștri

Open chat
Cu ce va putem ajuta?
Scan the code