
Posturi disponibile
- Angajam Reprezentant Relatii Clienti – Sibiu
Principalele responsabilități:
- Răspunde solicitărilor clienților primite prin telefon si email;
- Verifica si rezolvă problemele semnalate de clienți sau cererile de modificare ale acestora;
- Instruiește si ajuta clienții in utilizarea echipamentelor IP si a aplicațiilor PC/smartphone;
- Monitorizează buna funcționare a echipamentelor proprii;
- Se informează in mod continuu despre produse & servicii si este la curent cu noile tehnologii, pentru a răspunde prompt si clar nevoilor clienților;
- Configurează aplicații si echipamente pentru clienți.
Cerințe:
- Nivel studii – studii universitare in curs sau finalizate;
- Cunoștințe avansate limba engleza;
- Cunoștințe de operare PC: Windows, MS Office, aplicații online si Internet;
- Interes pentru tehnologii noi și înțelegere asupra specificului pieței de telecomunicații;
- Bune abilități de comunicare verbala si in scris;
- Persoana ordonata si organizata, rezistenta la stres si activități repetitive;
- Atenție concentrata la detalii, spirit organizatoric, meticulozitate;
- Orientare către client.
Avantaje:
- Cunoștințe telecomunicații fixe si mobile;
CV-urile in limba engleza se trimit pe office@optivoice.ro.
Vrei sa te alaturi echipei Optivoice?
Trimite CV-ul tau pe e-mail ca sa te avem in vedere cand ne marim echipa!
Adresa