Noua platforma Optivoice PBX

Cu noua platforma Optivoice PBX aducem multiple imbunatatiri serviciilor noastre:

  • renuntam la aplicatii PC si mobil terte; noile aplicatii sunt proprietare, integrate complet in platforma telefonica si iti ofera:
       – calitate audio superioara
       – stabilitate crescuta si siguranta
       – usurinta in utilizare
  • iti aducem instrumente avansate de call center:
    – wallboard cu informatii in timp real
    – raportari complexe si programabile
    – functiile listen,whisper, barge-in, integrate in aplicatia PC
  • adaugam comunicare text:
    – chat intern (mesaje text intre utilizatori) cu status de prezenta si poze de profil
    – live chat (integrat in website-ul tau, pentru comunicare text cu clientii proprii)
    – integrare cu Facebook si WhatsApp (optional)
  • includem serviciul videoconferinta, cu maxim 100 de participanti simultani, pentru:
    – organizare sedinte interne sau cu participanti externi
    – comunicare video cu clientii, asigurare suport remote
    – sustinere webinar pentru prezentari de produse sau servicii noi
  • iti oferim inovatorul asistent inteligent (optional):
    – text2speech/speech2text
    – iti permite sa automatizezi comunicarea telefonica cu clientii, eficientizand astfel resursa umana
    – poti oferi un serviciu 24/7

Clientii Optivoice PBX pot migra cand doresc catre aceasta platforma, pentru programari va rugam sa luati legatura cu echipa de suport tehnic Optivoice.