Unul din avantajele majore ale unui sistem de comunicatii modern este evident in cazul firmelor cu mai multe puncte de lucru. Faptul ca poti sa ai o singura centrala telefonica care sa unifice toate aceste sedii contribuie mult si la reducerea costurilor si la eficientizarea comunicarii si colaborarii intre angajatii din locatii diferite. Daca se opteaza pentru varianta de centrala in cloud reducerea costurilor si cresterea eficientei se accentueaza si mai mult; solutiile Hosted PBX au inglobate de cele mai multe ori si servicii de mesaje instant, transfer rapid de fisiere, conferinta si multe altele.

Aceste puncte de lucru pot fi legate toate la acelasi numar de telefon sau pot avea alocate numere individuale; acest lucru poate fi de folos mai ales pentru punctele de lucru aflate in alte orase sau chiar alte tari (pentru care se pot aloca numere internationale), unde este important sa apara un numar local cand sunt sunati clientii/colaboratorii din zona.

Exemplu: In cazul unei firme cu sediul in Sibiu si punct de lucru in Germania, comunicarea intre cele doua interioare va fi gratuita si nelimitata, inlaturand in acest fel costurile cu apelurile internationale. Punctul de lucru din Germania poate avea alocate un numar de Germania pe care sa primeasca apeluri locale (de la clienti sau furnizori din Germania, pentru ca acestia sa fie tarifati normal, cu apel national) si ii poate suna afisand acel numar de Germania; in acelasi timp poate avea alocat si un numar de Romania pentru a suna si/sau a primi apeluri de pe/pe acel numar.

 

 

Numere Internationale

 

 

contacteaza echipa Optivoice pentru o solutie Hosted PBX potrivita afacerii tale

 

Recommended Posts